Informasi

Guide To Purchasing A House In Singapore

Adulthood is as scary as it sounds. The planning for your future and to start a family of your own soon are things that most adults fear. You start looking for project details of properties in Singapore, such as the project d…

Cognitive Elements to Effective Adult Learning

Lifelong learning occurs as we grow and experience life. Most of the time, this happens when we are in the adult stage, that is, once we leave the confines of the classrooms and lecture halls. However, learning as adults is…

Photobook Harga RM 1

Nampak keterujaan bila dengar photobook yang cuma berharga RM 1 kan 😅 Aku pun dah buat dan lagi teruja bila dapat tengok muka sendiri dicetak pada buku. Haha. Jadi, aku nak share pada korang cara-cara nak dapatkan photobook den…

Nikmati Penerbangan Pada Harga Terendah Bersama MAS

Hai..korang tahu tak sekarang ni Malaysia Airlines tengah buat promosi tiket penerbangan yang menarik sangat! Haa, mesti korang tak tahu lagi kan? Jadi sebab itu la aku cerita pada korang berita terbaik ni! Ok, untuk pengetahuan…

Dokumen Dan Prosedur Permohonan Perkahwinan di Terengganu

Sebelum berkahwin, urusan dokumen inilah yang paling penting. Tak lengkap dokumen ni, tak kahwin la kau. Betul tak? Jadi, aku nak share la pengalaman aku dalam menguruskan dokumen-dokumen ini. Mungkin boleh dijadikan panduan bag…

Kempen Kesedaran Sayangi Kulit Wajah Anda Dengan Ephyra

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua Terdedah kepada sinaran UV atau cahaya matahari terik dalam tempoh yang panjang adalah antara punca terjadiya masalah kulit wajah termasuk kanser kulit. Perkara ini didedahkan ole…

Ashadee.com Bakal Ditutup

Ashadee.com Bakal Ditutup - Rasanya dah ramai blogger dan internet marketer yang tahu mengenai berita ini. Tak sangka sebenarnya, program affiliate popular yang sudah membantu ramai affiliater menjana pendapatan lumayan sudah h…

Permohonan Baru Dan Kemaskini BR1M 2016

Permohonan Baru Dan Kemaskini BR1M 2016 boleh dibuat secara online bermula 5 Disember 2015 sehingga 31 Disember 2015 . Walau bagaimanapun kaedah borang BR1M secara manual masih boleh diguna tetapi anda digalakkan untuk berdafta…

Proses Penukaran MyKad di JPN Kuala Terengganu

Sebelum ini mungkin ada yang pernah mendapat berita di laman sosial yang mengatakan penukaran MyKad akan dinaikkan harganya daripada RM10 kepada RM50 bermula 1 Oktober ini. Tetapi sebenarnya berita itu tak betul pun. Pihak JPN t…

Selamat Hari Malaysia

Selamat Hari Malaysia 2015 untuk semua rakyat Malaysia. Hari cuti sebegini patut dimanfaatkan dengan meluangkan masa bersama keluarga, anak-anak, atau suami isteri. Yang bekerja tu takpe, demi mencari rezeki. Kerja dengan ikhlas…

Kejadian Crane Jatuh di Masjidil Haram

Hujan ais disertai angin kencang yang melanda Kota Makkah, Arab Saudi mengakibatkan crane jatuh di Masjidil Haram dan menyebabkan beberapa jemaah terkorban seperti yang dilaporkan oleh Al-Arabiya, Jumaat (11/9/2015). Cred…

Resepi Biskut Dan Kuih Raya Popular

Resepi Biskut Dan Kuih Raya Popular | Tidak lama lagi kita akan menyambut Hari Raya Aidilfitri. Kaum wanita adalah orang yang paling sibuk rasanya bila menjelang aidilfitri, lebih-lebih lagi dah berpangkat ibu atau isteri. Mana…

Gambar | Perkahwinan Blogger Dr Fatin Liyana

Bagi seorang blogger, nama Dr Fatin Liyana sememangnya sudah tidak asing lagi. Pemilik blog honeykoyuki.blogspot.com yang cantik ini sudah selamat melangsungkan pernikahan dengan lelaki pilihan hati, Dr. Anwar Fazal pada kira-ki…

تحميل المزيد من المشاركات
لم يتم العثور على أي نتائج