Nikmati Penerbangan Pada Harga Terendah Bersama MAS

Hai..korang tahu tak sekarang ni Malaysia Airlines tengah buat promosi tiket penerbangan yang menarik sangat! Haa, mesti korang tak tahu lagi kan? Jadi sebab itu la aku cerita pada korang berita terbaik ni! Ok, untuk pengetahuan korang, Malaysia Airlines ataupun lebih glamour dikenali sebagai MAS adalah satu syarikat yang terkemuka di Malaysia. Of course la korang dah tahu pasal ni. Hihi. 

Bukan tu sahaja tau, banyak lagi kelebihan dan keistimewaan kalau korang naik penerbangan Malaysia Airlines ni. Antara keistimewaan yang akan korang dapat adalah, jika korang menggunakan servis penerbangan dari Malaysia Airline, korang dibenarkan membawa kabin seberat 7kg dan bagasi percuma berat sehingga 30kg. Memang tiada caj ok. Wahh! Apa korang nak bawa, korang bawa je la..haha! Bukan tu sahaja, korang juga akan dapat menikmati snek percuma dalam pesawat ni. Benda percuma siapa boleh tolak? Lebih-lebih lagi bab makan, laju ke korang kan. Haha

Promosi MAS Di Traveloka


Malaysia Airlines
Source : Google Images

Ok, berbalik kepada promosi yang aku beritahu tadi, kalau korang nak mendapatkan tiket pada harga promosi korang kenalah membuat tempahan tiket secara online. Dekat page mana nak tempah? Ala, korang boleh je survey di laman sesawang Traveloka dan search Malaysia Airlines promosi terkini. Di situ nanti korang akan dapat lihat harga yang ditawarkan oleh Malaysia Airlines. Haaa..jangan pengsan pulak ya tengok harga tiket yang ditawarkan. Haha.

Untuk pengetahuan korang, Malaysia Airlines mempunyai tiga jenis class seat yang mempunyai keistimewaan and kelebihan masing-masing. Antaranya adalah Economy Class, Business Class dan First Class. Untuk yang Economy class tu ada dua jenis lagi tau iaitu Premium dan Standard Economy. 

Setiap jenis class seat yang aku sebutkan tadi tu mempunyai in-flight meal ya kawan-kawan tetapi jenis makanan yang disediakan berbeza mengikut jarak perjalanan destinasi yang korang nak pergi tu dan jenis class seat yang korang pilih. Kalau nak lagi selesa and mewah korang try la First Class seat punya. Selesa dia pergh! Jangan cakap la, orang jerit kat telinga pun belum tentu dengar. Hihi. 

Ok, sekarang ni pula aku nak kongsi dengan korang antara laluan terkemuka yang selalu Malaysia Airlines lalu iaitu Kuala Lumpur ke Kuching, Kuala Lumpur ke Kota Kinabalu, Kuala Lumpur ke Tawau, Alor Star, Langkawi dan banyak lagi. Korang juga boleh survey lagi antara laluan yang selalu Malaysia Airlines berlepas di website Traveloka.

Bangkok
Source : Google Images

Kalau korang nak tahu kan, yang sempat aku survey tadi la kan, harga tiket untuk dari Kota Bharu, Kelantan ke Kuala Lumpur bermula dari RM96 ringgit you alls!! Haa siapa yang nak balik Kelantan tu lebih baik korang tempah tiket korang sekarang sebelum melepas. Nanti kan menyesal tak sudah. Kalau korang tetiba rasa nak bercuti ke Bangkok, Thailand, harga yang ditawarkan dari Kuala Lumpur ke Bangkok bermula dari RM240 je! Sakit jiwa aku tengok harga macam ni. Haha.

Kalau nak tahu harga untuk destinasi lain korang boleh survey sendiri la ya. Takkan nak suruh aku buat list semua. Banyak kot destinasi yang MAS ni terbang. Haha. Haa..sebelum terlupa, setiap tiket yang ada promosi ni terhad ok! Jadi, kalau korang booking awal-awal lagi bagus sebelum ada menangis tanpa lagu! Jangan cakap sis tak bagi tahu ya. Hihi

Tempah Dengan Traveloka


Traveloka

Cara nak booking and bayar mudah je. Gunakan link yang aku bagi kat atas tadi tu untuk buat tempahan tiket korang. Sebab apa? Booking online ni lagi mudah kan kerana menjimatkan masa, kos dan tenaga korang. Yela korang boleh booking tiket dari rumah, pejabat atau dimana pun korang berada. Nak bayar pun senang. Hanya menggunakan internet banking atau kad kredit jika korang ada la. Tak payah dah korang nak bazirkan masa pergi ATM bagai nak beratur panjang-panjang. Penat menunggu ada la. 

Jadi apa lagi korang nak tunggu. Jom la booking tiket Malaysia Airlines sekarang!





2 Ulasan

Catat Ulasan
Terbaru Lebih lama