Raja Adsense
igkaboom
Ephyra

10:46 PTG
2
Ramai yang ingin memulakan perniagaan sendiri tetapi yang menjadi masalah sekarang adalah tiada modal. Lagipun jikalau mahu memulakan perniagaan sendiri banyak kerja dan proses yang perlu dilalui sebelum kita dapat memulakan perniagaan. Dropship merupakan salah satu langkah untuk memulakan perniagaan sendiri tanpa perlu memeningkan kepala untuk set up perniagaan serta menyediakan penyata kewangan pada akhir tahun.

Menyediakan penyata kewangan yang tepat agak rumit sebenarnya. Oh ya, software perakaunan ini mungkin dapat membantu anda untuk menyediakan perakaunan yang tepat dengan cara yang senang.Ok, berbalik pada cerita asal, dropship adalah salah satu cara buat duit online pada tahun 2015. Bila dah jadi dropship ni tak perlu pening kepala nak fikirkan modal. Sistem dia pun senang.

Kelebihan Menjadi Dropship

Bila anda menjadi agen dropship, anda tidak perlu mengeluarkan modal satu sen pun. Ya, ini memang betul. Kerja dropship hanyalah mempromosikan produk peniaga yang telah kita pilih. Malahan kita boleh meletakkan harga yang lebih tinggi dari yang telah ditetapkan ke atas sesuatu produk dan mendapat keuntungan yang lebih. Tapi kalau nak letak harga yang tinggi pun biarlah logik mengikut pasaran semasa.

Selain daripada tidak mengeluarkan modal, agen dropship juga tidak perlu menyimpan stok yang bertimbun-timbun. Jadi isu dimana untuk menyimpan stok tidak timbul. Apabila kita tidak menyimpan stok, tidak perlu risau untuk mengalami kerugian jika berlaku kemungkinan stok rosak.

Aku rasa ini part yang semua orang suka. Sebagai agen dropship, anda akan diberi diskaun jika anda sendiri membeli produk yang tersebut daripada peniaga. Malahan jika membuat jualan yang banyak anda akan turut diberi bonus. Siapa tak suka kan.

Dropship

Kenapa Dropship Tidak Berjaya

Tetapi bukan semua yang jadi dropship ini berjaya. Ada dikalangan kita yang menceburkan diri dalam dropship ini tidak berjaya seperti yang diimpikan. Contohnya mungkin orang yang berada disekeliling anda dan juga di kalangan aku sendiri.

Selepas diteliti, antara sebab kenapa tidak berjaya dalam dropship adalah kurang atau tidak memiliki ilmu dalam dropship. Dalam mana-mana perniagaan pun, ilmu adalah sangat penting. Korang tahu sendiri kan macam mana pentingnya ilmu dan bagaimana terjadi jikalau kurangnya ilmu. 

Oleh itu, aku cadangkan ebook dropship ini dijadikan panduan bagi sesiapa yang berminat untuk menceburkan diri dalam bidang ini. Ebook ini amat sesuai untuk golongan newbie yang baru memulakan dropship. Dalam ebook ini korang akan didedahkan mengenai dropship secara terperinci. Selain itu, ebook ini mengandungi tips dan cara untuk memilih peniaga atau supplier yang betul serta memilih produk yang hangat dipasaran

Banyak lagi ilmu, tips dan cara yang akan didedahkan dalam ebook dropship ini. InsyaAllah selepas membaca ebook ini dan berbekalkan usaha, anda akan menjadi seorang dropship yang berjaya seperti yang lain.  











Comments
2 Comments

2 ulasan:

  1. nice sharing
    http://kucenmaster.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. Terima kasih atas perkongsian.. :)

    BalasPadam

Tudung Si Comel