Komisen Ketiga Ashadee.com

Alhamdulillah, selepas menerima pembayaran pertama dari Ashadee, aku masih lagi berjaya membuat komisen jualan yang ketiga. Walaupun belum konsisten, tetapi ada la juga sedikit hasil daripada blog. Mungkin disebabkan jarang buat promosi kebelakangan ini. komisen yang dapat tidak lebat macam hujan.

Komisen Ketiga Ashadee.com


Komisen Ashadee

Jika ada diantara anda yang ingin buat duit dari blog, affiliate adalah salah satu caranya. Tak perlu risau apa-apa kerana pendaftarannya adalah percuma. Bukan seperti kebanyakan MLM yang perlu mengeluarkan modal untuk mendaftar. Jadi, walaupun anda tidak berjaya membuat jualan melalui affiliate, anda masih tidak rugi apa-apa. Tetapi kebanyakan orang yang melibatkan diri dalam affiliate ini pasti akan  memperoleh hasil yang lumayan jika kena caranya.

Belajar Pemasaran Affiliate

Perkara yang penting dalam affiliate adalah bagaimana cara pemasarannya. Untuk itu, aku syorkan belajar untuk memasarkan produk affiliate anda dengan mendaftar di Webinar Pemasaran Affiliate. Webinar ini akan disampaikan sendiri oleh Gobala Krishnan yang merupakan pemilik Ashadee.com. Dengan menghadiri webinar ini, anda pasti akan mendapat sesuatu yang berharga iaitu ilmu memasarkan produk affiliate yang boleh meningkatkan lagi jualan anda. 

11 Ulasan

  1. wahhh tahniah...mcm best je affiliate nie

    BalasPadam
  2. Murah rezeki.;)
    Sha tak pandai affiliate marketing. Zero knowledge. Huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya pun zero knowledge juga tapi lately ni dah belajar sikit2 mengenai affiliate

      Padam
  3. Banyak jugak kan boleh buat duit dari blog :)

    BalasPadam
  4. Tahniah... Msih stdy lagi dgn ashdee ni..

    BalasPadam
  5. tahniah..bestnya..pernah join affiliate tp x pernah ade sale

    BalasPadam
    Balasan
    1. nak dapatkan sale pertama kena banyak bersabar
      *pengalaman sendiri

      Padam
  6. tahniah..bestnya kalau dpt sale

    BalasPadam
Catat Ulasan
Terbaru Lebih lama