Sabun Bidara Plus Membersih Dan Merawat Secara Semulajadi

Sekarang ini, aku perasaan masyarakat kini terutamanya wanita yang selalu ingin menjaga kecantikan lebih berhati-hati dalam pemilihan produk. Mungkin mereka sudah banyak didedahkan dengan info mengenai kesan bahan kimia menerusi produk penjagaan kulit. Jadi masing-masing sudah sedar akan kebaikan produk yang dihasilkan secara semulajadi.

Aku nak kongsikan satu produk semulajadi yang mendapat permintaan tinggi dari Malaysia, Brunei, Singapore dan juga Indonesia. Produk itu adalah Sabun Bidara Plus.

Sabun Bidara Plus

Sabun Bidara Plus Sabun Semulajadi

Sabun Bidara Plus merupakan sabun yang direka khusus untuk menggantikan sabun biasa. Sabun ini menggunakan 100% bahan semulajadi. 

Ia digunakan untuk merawat dan mencantikkan kulit muka yang bermasalah. Selain itu, sabun ini juga turut boleh digunakan dalam perubatan islam.

Kandungan Sabun Bidara Plus

Sabun Bidara Plus semuanya diperbuat dari bahan semula jadi seperti :
  • Minyak zaitun
  • Minyak bidara
  • Minyak habbatus sauda
  • Minyak kelapa
  • Mentega koko
  • Mentega shea
Jadi tak perlu risau akan kandungannya, memang tiada bahan kimia yang boleh membahayakan kulit anda.

Kelebihan Sabun Bidara Plus

  • Hilangkan bau badan selama 12 jam - Sabun Bidara Plus sangat bagus dalam menghilangkan bau badan. Tidak perlu lagi gunakan deodorant.
  • Membaiki kulit yang bermasalah - Selesaikan kulit bermasalah seperti ekzema, kulit kering, kegatalan dan psoriasis.
  • Menghilangkan kesan jerawat dan jeragat - Sabun Bidara Plus membantu hilangkan kesan parut dan jerawat secara alami tanpa merosakkan kulit.
  • Atasi gangguan jin / sihir - Penggunaan herba-herba sunnah amat baik untuk merawat penyakit yang disebabkan sihir, ain, dan saka.
Sabun Bidara Plus

Kenapa Mesti Cuba Sabun Bidara Plus?


1. Tiada SLS/ALS/SLES
Kebanyakan produk yang ada di pasaran mengandungi bahan-bahan yang tidak baik untuk kesihatan kulit. Tahukah anda, ejen pencuci seperti Sodium Laureth Sulfate (SLES), Sodium Lauryl Sulfate (SLS), Ammonium Lauryl Sulfate (ALS) bukan sahaja digunakan di dalam sabun mandi dan shampu, malah merupakan bahan utama di dalam sabun pencuci pinggan mangkuk, pencuci tandas, pencuci baju dan segala pencuci lain.

2. Menggabungkan khasiat dari minyak-minyak semula jadi
Sabun Bidara Plus menggunakan minyak-minyak seperti minyak zaitun, minyak bidara, minyak habbatus sauda, minyak kelapa, mentega koko dan mentega shea yang sudah diketahui umum amat baik untuk kesihatan kulit dan tubuh badan.

3. Duit habis untuk pelbagai rawatan dan produk kecantikan.
Ini biasa. Kita cari rawatan bila kita ada masalah. Kadang-kadang muka dan kulit tetap tidak ok walaupun dah cuba macam-macam, dan mungkin ada juga kulitnya makin teruk selepas mencuba sesuatu produk. Rupa-rupanya masalah dari produk kita sendiri yang tidak ditukar. Cuba semak sendiri kandungan produk yang ada di rumah, dan buat sedikit research mengenainya di internet, adakah ia selamat untuk digunakan.

4. Sudah ramai yang beralih dari produk kimia kepada produk berdasarkan sumber semula jadi
Walaupun mungkin memakan kos yang lebih tinggi, tetapi ramai yang sudah sedar akan kebaikan produk-produk semula jadi kerana mengutamakan kesihatan diri.

Feedback Terbaik Dari Pengguna

Rata-rata customer yang menggunakan Sabun Bidara Plus sangat berpuas hati dengan perubahan yang dialami. Kulit mereka lebih lembut dan lembap, malah jerawat dan resdung juga turut hilang apabila menggunakan sabun ini.

Testimoni Sabun Bidara Plus
Testimoni Sabun Bidara Plus
Testimoni Sabun Bidara Plus
Testimoni Sabun Bidara Plus
Testimoni Sabun Bidara Plus
 Testimoni Sabun Bidara Plus


Ok, jika anda rasa berminat untuk mencuba sendiri Sabun Bidara Plus, boleh hubungi maklumat di bawah.

Whatsapp : 019-2635500
Facebook : Sabun Bidara Plus
Instagram : Sabun Bidara Plus
Website : www.sabunbidaraplus.com



8 Ulasan

Catat Ulasan
Terbaru Lebih lama