Komisen Ke Lapan Dan Sembilan Ashadee.com

Alhamdulillah, syukur atas rezeki dari Allah S.W.T. Memang tak sia-sia aku join program affiliate ni. Kadang-kadang rasa menyesal juga sebab tak join awal-awal. Hehe. Program affiliate memang tidak mengecewakan kerana setakat ini tiap-tiap bulan aku terima komisen dari Ashadee.com. Mungkin tak banyak dan tak tetap seperti gaji yang kita terima setiap bulan, tetapi sekurang-kurangnya blog ini dapat memberikan sedikit sumber pendapatan kepada aku. Bukan itu sahaja, dengan komisen ini juga dapat membuktikan yang menulis blog sebenarnya bukan satu kerja yang sia-sia. 

Komisen Ashadee

Komisen ke 8

Komisen Ashadee
Komisen ke 9

Pada awal penglibatan aku dalam affiliate ini, memang kurang berkeyakinan sebab pada masa itu agak makan masa yang lama untuk dapatkan komisen pertama. Kadang-kadang tu hampir putus asa. Tapi lepas tengok otai-otai affiliate berjaya, timbul satu semangat dalam diri. " Kalau diaorang boleh, takkan aku tak boleh ". Jadi start dari tu aku cari sedikit ilmu mengenai affiliate. Dari situ aku sedar, ilmu mengenai affiliate sangat penting. Patutlah sebelum ni tak dapat komisen, ilmu affiliate zero. Haha. 

Belajar Daripada Pakar Affiliate

Seperti yang aku katakan tadi, nak berjaya dalam affiliate perlulah ada ilmu. Jadi anda perlulah korek segala rahsia affiliate daripada orang yang dah berjaya atau pakar affiliate. Dah tentu lah bukan aku orangnya. Haha. Bagi aku pakar affiliate ini agak ramai dan anda juga boleh 'berguru' dengan Pakar Pemasaran Internet Malaysia ini melalui hasil tulisan beliau - Panduan Pemasaran Affiliate 











3 Ulasan

  1. wahhh masyukk lagi , murah rezeki akak . tahniah2 :)

    BalasPadam
  2. dapat cungkil rahsia sikit-sikit tentang kejayaan sis pun ok..

    BalasPadam
Catat Ulasan
Terbaru Lebih lama