Komisen Kelima Ashadee.com

Kali ini aku nak kongsikan lagi mengenai pendapatan pasif yang aku terima sejak melibatkan diri dalam program affiliate di Ashadee.com. Kali pertama aku menerima komisen adalah pada awal tahun 2015, dan alhamdulillah sehingga sekarang masih lagi menerima sekurang-kurangnya sekali komisen setiap bulan.

Komisen Ashadee

Affiliate Buat Duit Tanpa Modal

Pada mulanya hanya suka-suka libatkan diri dalam affiliate tetapi selepas mendapat rezeki pertama, terus nak buat secara serius. Apa yang aku suka mengenai affiliate adalah kita tak perlu mengeluarkan modal satu sen pun. Jadi, walaupun anda tidak berjaya membuat jualan melalui affiliate, anda masih tidak rugi apa-apa. Tetapi kebanyakan orang yang melibatkan diri dalam affiliate ini pasti akan memperoleh hasil yang lumayan jika kena caranya. Lagi satu, kesabaran juga diperlukan. =)

Panduan Affiliate Untuk Newbie

Ada juga yang bertanya pada aku tips untuk membuat duit dari program affiliate. Aku bukannya pandai sangat dalam affiliate ni, tapi aku banyak dapatkan tips dan panduan dari blog Uncle Hasrul Hassan. Aku berjaya mendapat komisen pertama pun lepas ikut semua tips yang dia kongsikan. Ya, aku serius. Hanya ikut cara yang dia ajar, InsyaAllah korang akan dapat merasa komisen pertama dari affiliate.

Kalau nak dapatkan panduan lain boleh dapatkan ebook Panduan Asas Affiliate. Ebook ini sesuai untuk blogger baru untuk mengetahui selok belok cara menjual produk affiliate melalui blog. Jika korang nak merancakkan lagi jualan affiliate, boleh baca kitab pink. Bagi yang dah berjaya dapat puluhan ribu ringgit setiap bulan, anda tidak digalakkan untuk mendapatkan kitab pink ini. ^_^







5 Ulasan

  1. tahniah, bukan senang dapat komisen :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang betul, bukan senang dan juga bukan susah

      Padam
  2. tahniah kak . belum hebat lagi mcam akak nak dapat komisyen dari ashadee . huhuu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Maseh, akak pun bukan hebat juga. Biasa2 je, parih pun boleh kalau nak. =)

      Padam
Catat Ulasan
Terbaru Lebih lama