Sinopsis Drama Teman Lelaki Upahan

Teman Lelaki Upahan

Hanya kerana satu insiden kecil, EL( Ezwan Lufti) terjebak dengan syarat gila Kyra Lydia. Tanpa pengetahuan keluarga EL, EL dan Lydia bersetuju yang mereka disatukan. Dalam tidak sedar,cinta berbunga mekar antara mereka. EL berjaya mengubah perangai buruk Lydia. Pada saat EL ingin meluahkan rasa hati,ujian datang dan menjadikan dia seorang pendendam. 

Kyra Lydia berdendam pada ayahnya kerana baginya ayahnya punca ibu meninggalkannya. Ezwan pula kecewa bila kekasih hatinya Zara berkahwin dengan abang longnya sendiri.

Hubungan Lydia dan keluarga tirinya semakin baik,namun sebaliknya bagi EL. Kemalangan yang menimpa ayah dan abang longnya membuatkan dia berjanji menjaga Zara yang mengandung. Lydia tahu,dia terpaksa melupakan EL kerana Zara cinta pertama pada EL. Apabila rahsia tentang ibu kandungnya curang dan penyakit ayahnya diketahui, Lydia mengambil keputusan memutuskan perkahwinannya dengan EL. Perkahwinan dibatalkan. Masihkah ada ruang dalam hati EL untuk Lydia?
Teman Lelaki Upahan

Novel ini telah diadaptasi ke dalam drama TV3 Teman Lelaki Upahan. Drama terbaru ni menggantikan drama Istikharah Cinta yang telah pun tamat pada Jumaat lepas.

4 Ulasan

  1. yeahh kena tengok ni . boleh lawan istikharah cinta ke x . huhuu

    BalasPadam
  2. mcm2 drama ya.. T__T
    setakat ni tak elekat lg duduk depan tv tgk drama pukul 7 lagi..alhamdulillah la.. fuh

    BalasPadam
  3. sinopsis best pulak :D ada konflik jugak rupanya dengan ixara tu, ingatkan ixara dgn abg long dia happily ever after. Accident rupanya nanti

    Jemput join harap sudi
    http://mellyareenza.blogspot.com/2015/02/february-giveaway-by-mellya-and-friends.html

    BalasPadam
Catat Ulasan
Terbaru Lebih lama