Ramalan Blogger Mengenai QZ8501 Jadi Kenyataan

Ketika tekun membaca isu tekini di media, tiba-tiba terbaca satu berita mengenai blogger misteri di China meramalkan sebuah pesawat AirAsia akan ghaib. Ramalan ini dibuat sebelum 13 hari QZ8501 dilaporkan hilang. Cerita ini sudah menjadi viral dikalangan nitizen disana. 

Dalam ramalan tersebut blogger terbabit dilaporkan memberi amaran kepada syarikat penerbangan bahawa sebuah pesawat lagi sedang menjadi sasaran oleh kumpulan bayangan yang digelarnya 'Tangan Hitam' (Black Hand). Menurut laporan DailyMail Online, blogger terbabit turut mendakwa 'Tangan Hitam' merupakan kumpulan yang bertanggungjawab terhadap dua insiden melibatkan Penerbangan Malaysia (MAS) iaitu MH370 dan MH17 sebelum ini. Namun netizen kembali mempersoalkan ramalan berkenaan manakala terdapat kumpulan lain mendakwa ia telah disunting semula bagi dijadikan viral.

Ramalan Blogger China Mengenai Pesawat Air Asia

Lagi satu cerita yang menggegarkan Indonesia aku nak kongsikan iaitu mengenai budak lelaki yang dikatakan dari masa depan tahun 2035. Melalui status di akaun facebook dengan nama Putra Kandias mengaku dirinya datang dari masa depan iaitu tahun 2035.

budak lelaki dari masa depan tahun 2035

budak lelaki dari masa depan tahun 2035

budak lelaki dari masa depan tahun 2035

budak lelaki dari masa depan tahun 2035

budak lelaki dari masa depan tahun 2035

Kalau baca  komen budak lelaki dari masa depan tu seolah-olah cerita dongeng yang ditayangkan di TV3, hahahaha. Untuk ibubapa, pantaulah anak kesayangan anda semua untuk mengelakkan terpengaruh dan terpesong akidahnya. Kalau kita yang dah besar boleh fikir mana yang betul atau sebaliknya. Baca boleh, percaya jangan yee. Takziah juga untuk keluarga mangsa pesawat Air Asia QZ8501. Moga hati kuat untuk menerima pelbagai lagi berita yang tidak diingini.





7 Ulasan

  1. dia psiko kot itu pasal boleh ramal.. hahaha...dah takdir..apa bole buat..

    BalasPadam
  2. sedih tengok keadaan mangsa mangsa pesawat ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. kita dah rasa sedih, keluarga mangsa entah macam mana

      Padam
  3. InsyaAllah, nanti luangkan msa untuk join =)

    BalasPadam
  4. uuish dunia ni mnyeramkan..
    semoga kita berada dalam perlindungan-Nya

    BalasPadam
Catat Ulasan
Terbaru Lebih lama