Raja Adsense
igkaboom

11:15 PTG
2
Assalamualaikum


What do u think?






Aku rasa ramai kapel yang duk cakap "saya cintakan awak kerana Allah". Sebelum cakap macam tu korang fikir balik tak? Betul ke apa yang korang cakap seiring dengan perbuatan korang ? Berpegang tangan, cubit-cubit pipi, bersentuhan...macam tu ke cintai seseorang kerana Allah? Aku rasa korang sendiri tau jawapan dia. Sebelum cakap ayat tu kat pasangan korang..lebih baik fahami dulu apa maksudnya. Aku sendiri pun tak berapa paham sebenarnya "cintai seseorang kerana Allah" . Tapi yang pastinya bersentuhan tu sememangnya bukan niat kerana Allah, ye dak? Niat aku bukan nak mengutuk sesiapa cuma aku nak meluahkan rasa hati aku. Apa yang aku fikir, apa yang aku rasa tak salah untuk diluahkan..betul tak?













Comments
2 Comments

2 ulasan:

  1. sokong. sakit hati tgok couple yg belum ada apa2 ikatan ni da pegang2.. haihh.. nak sangat tegur..tp.. kawan sendiri.. hmm

    BalasPadam
    Balasan
    1. kan? bile ditegur kite plk yg kena balik..hihi, serba salah dibuatnya =)

      Padam

Tudung Si Comel