Terkini! 23 Remaja Hilang Di Villa Nabila 18 Nov 2013


Mesti yang ramai dah tau citer pasal Villa Nabila. Sekarang ni tengah kecoh kat Twitter, bukan setakat Twitter, Facebook, wechat pun kecoh sekali. Tengok dah jadi trending kat burung biru.



Apa yang di kecohkan sangat tu ea. Citer dia macam ni, ada sumber-sumber yang mengatakan seramai 23  budak hilang selepas memasuki Villa Nabila. Yang masuk 30 orang tapi yang keluarnya hanya 7 orang. Apabila azan di laungkan terdengar suara orang yang meminta tolong dari dalam villa tu tapi selepas diperiksa orangnya takde. Dari mana datangnya suara tu pun tak tau.

Terkini, sebenarnya citer tu tak betul pun. Yang hilang hanyalah seorang budak lelaki sahaja. Ibu mangsa mengatakan kali terakhir dia melihat anaknya masuk ke perkarangan Villa Nabila yang telah terbiar lama ini tetapi tidak diketahui dengan siapa. Berita 23 orang hilang disahkan palsu oleh wartawan program 999 @Hazrey (Twitter) yang berada dilokasi. Banyak khabar angin dan tokok tambah dari cerita versi asal. Kat berita pun ada mengatakan yang berita itu hanya khabar angin. So lepas ni harap takde lagi orang yang nak membuat khabar angin.














4 Ulasan

  1. salam..
    itu la pasai banyak sangat penyebaran khabar palsu..
    yg pling x tahan..yg siap dgr orang panggil tapi x dengar..
    rasa dah mcm movie pulak..ditokok tambah..
    semoga mangsa yg hilang dijumpai :)

    BalasPadam
  2. biasa la bila dah ditokok tambah, mcm2 citer boleh jadi

    BalasPadam
  3. la 1 org je yg hilang, khabar angin ni suka tokok tambah

    BalasPadam
    Balasan
    1. nama pun khabar angin..tak boleh percaya sgt =)

      Padam
Catat Ulasan
Terbaru Lebih lama