Raja Adsense
igkaboom

4
Tudung Sekolah Awning Lembut - Pejam celik rupanya dah masuk bulan Disember. Cepat sangat masa berlalu. Tak lama lagi nak buka sekolah dah. Ibu bapa mesti masing-masing sudah sibuk menguruskan persiapan sekolah anak-anak. Tapi ada juga yang masih rilek tengah bercuti lagi. Hehe.

Dari pakaian sekolah, beg dan alat tulis mestilah diselesaikan sebelum persekolahan bermula. Memang ketika ini agak banyak perbelanjaan dikeluarkan. Tapi takpa lah, semuanya demi anak-anak. 

Biasanya pakaian sekolah dan tudung, kaum ibu lah yang membuat pilihan. Kalau boleh carilah pakaian yang selesa dipakai dan boleh tahan sehingga habis setahun. Tudung pula mestilah kena cari yang paling senang diurus untuk anak-anak terutama yang baru nak masuk sekolah.

Tudung Sekolah Awning Lembut


Tudung Sekolah Awning Si Comel

Seharian di sekolah, bersukan dan melakukan aktiviti memang memerlukan tudung yang sesuai. Oleh sebab itu tudung sekolah yang berawning menjadi pilihan kaum ibu untuk anak-anak mereka. Lebih-lebih lagi untuk anak Tahun 1 yang baru nak belajar memakai tudung. Jadi tudung sekolah awning lembut memang sesuai sangat.

Teringat lagi zaman sekolah dulu-dulu. Pada masa tu tudung sekolah tak banyak pilihan sangat. Jadi terpaksa lah pakai tudung sekolah yang susah nak bentuk kat muka. Pakai tudung saja dah mengambil masa yang lama. Yela, untuk membentuk tudung kat muka bukannya senang. Kaum perempuan yang pernah merasai pengalaman memakai tudung dulu-dulu mesti faham macam mana kita struggle nak bentukkan tudung kat muka supaya nampak cantik. Haha.

Tudung Si Comel


TudungSiComel.com merupakan antara Pembekal Utama Tudung Kanak-kanak di Malaysia dengan hasrat untuk memudahkan terutamanya rakyat Malaysia bagi mendapatkan tudung kanak-kanak yang berkualiti dengan nilai hebat.

TudungSiComel juga turut menawarkan tudung sekolah untuk kanak-kanak. Materialnya adalah dari jenis kain Lycra Korea yang lembut dan selesa dipakai. Bila pakai tudung awning ni, elok je jadi bentuk muka. Lagipun awning jenis ini lembut dan mudah dibasuh. Basuh guna mesin basuh pun boleh sebab ia tidak akan rosak dibahagian awning. 

Tudung Sekolah Awning Lembut

Keistimewaan Tudung Si Comel Berbanding Tudung Sekolah Biasa

  • Awning lembut yang mudah dibasuh menggunakan mesin basuh dan tidak rosak
  • Lycra Korea lembut dan Selesa dipakai (Imported Korean Lycra)
  • Potongan Khas (cutting) yang telah menjalani sesi ujikaji yang mampu membuatkan anak anda selesa memakainya.
  • Putih nila yang sentiasa kelihatan bersih sesuai untuk anak-anak sekolah rendah yang lasak.
  • Mudah dipakai dan anak anda pasti tidak rimas menggayakannya
Bagi kaum ibu yang berminat untuk mendapatkan tudung sekolah awning lembut untuk anak-anak anda boleh ke pautan berikut untuk pembelian atau tempahan - Tudung Sekolah Awning Lembut Istimewa atau Whatsapp terus ke nombor 013-7485863








Comments
4 Comments

4 ulasan:

  1. tudung sekolah pun ada awning ye skang :)

    BalasPadam
  2. Tudungnya pun nampak best dan sesuai untuk anak-anak sekolah rendah :)

    BalasPadam
  3. Elok jugak tudung ber awning lembut ni. Kanak-kanak senang nk pakaikan. Takdelah pagi nk pergi sekolah bukan main kemas.. balik sekolah tudung dh senget sana senget sini... hihi...

    BalasPadam
  4. kenapa la zaman kite takde ek hehehe

    BalasPadam

Tudung Si Comel