Raja Adsense
igkaboom

Pakej Percutian di Malaysia (Imtiyaz Travel & Tours) - Sekarang ini mungkin ada di antara anda yang tengah tercari-cari pakej percutian menarik. Maklumlah cuti sekolah tak lama lagi. Mesti ada yang tengah plan nak bawa keluarga bercuti ataupun nak honeymoon. Aku ingin kongsikan satu tawaran pakej percutian dan pelancongan yang menarik bagi anda yang merancang untuk bercuti dalam Malaysia iaitu CutiPulau.com.

CutiPulau.com

Pakej percutian dari Cutipulau.com ini diuruskan salah satu syarikat pelancongan tempatan iaitu Imtiyaz Travel & Tours Sdn Bhd. Cutipulau.com menawarkan pakej percutian ke pulau-pulau di Malaysia serta tanah tinggi, pantai-pantai dan lawatan ke tempat menarik.

Pakej Percutian CutiPulau.com di Malaysia yang Berbaloi


Di CutiPulau.com, anda dapat memilih pelbagai pakej percutian berbaloi dan menarik dengan harga yang sesuai dengan kemampuan. 

Berikut merupakan beberapa pakej yang ditawarkan :-

Pakej percutian ke pulau
CutiPulau.com menawarkan pakej percutian di pulau-pulau Malaysia seperti Pulau Tioman, Pulau Sibu, Pulau Pangkor dan banyak lagi. Anda boleh mendapatkan pakej ke pulau dari harga serendah RM80

Pakej Percutian ke Pulau

Pakej domestik
Pakej ini menawarkan percutian ke tanah tinggi seperti Tanah Tinggi Cameron dan Bukit Fraser, pantai-pantai, taman tema serta banyak lagi lawatan ke tempat menarik.

Pakej Percutian Tanah Tinggi
Pakej Percutian Ke Port Dickson

Dalam Malaysia banyak tempat menarik yang boleh diterokai sebenarnya. Dengan percutian ini sedikit sebanyak dapat merehatkan dan membuka minda anda dengan benda baru. Lebih-lebih lagi jika anda memilih pakej percutian dari CutiPulau.com, Insha Allah, anda akan berpuas hati dengan servis yang diberikan.

Bagi yang berminat boleh terus hubungi dengan maklumat dibawah.

Call/ Whatsapp : 05-6918898 / 012-4466664 
Email : hubungi@cutipulau.com
Website : cutipulau.com






Comments
11 Comments

11 ulasan:

  1. Wah mnarik ni...cuti2 hjg thun..

    BalasPadam
  2. ada duit yang banyak memang bagus untuk cuti-cuti Malaysia

    BalasPadam
  3. Sangat menarik :)... memang terbaik punya

    BalasPadam
  4. Menarik ni...boleh g honeymoon kat sini ni....

    BalasPadam
  5. sgt menarik...tambah2 lg time cuti sekolah ni la kan hajar

    BalasPadam
  6. Elok buat promosi macam ni dekat cuti sekolah ni ... satu review yang bagus mudahkan orang tahu ...

    BalasPadam
  7. Pakej yang menarik. Boleh dipertimbangkan untuk bercuti nanti :)

    BalasPadam
  8. memang pakej yang menarik...

    boleh ikut pergi nampaknya

    BalasPadam
  9. Dalam Malaysia ni pun banyak sangat tempat-tempat menarik yang tak pernah explore lagi. Baik utamakan yang dalam negara sebelum nak terus pergi oversea tu

    BalasPadam
  10. hujung tahun nieh...post macam nieh macam dah menarik pehatian ramai plak
    ehehe

    BalasPadam

Tudung Si Comel