Cara Buat Keychain Sulaman Benang Yang Menarik

Keychain sulaman benang merupakan salah satu kraftangan yang dilakukan untuk mengisi lapang anda. Selain dijadikan cenderahati untuk rakan-rakan, keychain ini juga sesuai untuk dijadikan hadiah dalam giveaway atau segmen yang anda anjurkan di blog. Keychain ini amat popular zaman aku sekolah dulu, tahun 2010 kalau tak silap.

Keychain Sulaman Benang Menarik

Kalau dilakukan secara serius, anda juga boleh menjadikan keychain sulaman ini sebagai bisnes untuk menjana pendapatan sampingan. Bagi yang tak tahu, sebenarnya kalau anda buat bisnes keychain ni, margin keuntungannya melebihi 500%. Memang terbaik sangatlah kalau nak dapatkan pendapatan sampingan melalui bisnes ini. 


Keychain Sulaman Benang Menarik


Berapa nilai keychain di atas? Keychain ini boleh dijual dalam harga RM4.00 - RM5.00 dan kosnya tidak sampai seringgit pun. Dan jika anda menjual keychain putaran dua nama yang digantung di kereta. Anda boleh menjual sehingga RM10.00 sebuah. Lumayan kan?

Ada permintaan ke keychain sulaman benang ni? Seperti yang aku katakan awal tadi, walaupun keychain ini popular pada tahun 2010, tetapi sebenarnya keychain ini masih mendapat permintaan sehingga ke hari ini.

Belajar Cara Buat Keychain Sulaman Benang

Bagi yang berminat untuk belajar cara membuat keychain sulaman benang yang menarik, boleh lihat panduan yang disediakan oleh Hairul Hissam yang juga usahawan keychain sulaman benang. Dalam panduan itu, anda akan diajar cara membuat pelbagai bentuk keychain yang mempunyai nilai tinggi di pasaran. Dalam panduan itu juga anda akan ditunjukkan tempat untuk membeli bahan-bahan membuat keychain. 

Ok, kalau berminat dapatkan panduan itu disini - Video Ebook Cara Membuat Keychain Sulaman Benang









5 Ulasan

  1. Sha dulu rajin buat... belajar sendiri tanpa sesiapa mengajar... alhamdulillah memang menjadi... seronok layan bila kita pandai buat... sekarang jinak2 dengan crochet plak...

    BalasPadam
  2. Betul, femes masa sekolah dulu-dulu. Siap boleh buat jadi present teacher's day lagi :)

    BalasPadam
  3. wah cara buat keyhain sulaman,menarik :-)

    BalasPadam
Catat Ulasan
Terbaru Lebih lama