Musee Platinum Tokyo | Rawatan Penanggalan Bulu

CPUV Nuffnanag Musee Platinum Tokyo


Musee Platinum Tokyo (Reg...) merupakan BE yang ke 12 untuk bulan Disember. Thanks Nuffnang dan pengiklan. 

Musee Platinum Tokyo
Ok, aku nak cakap mengenai Musee Platinum Tokyo. Pernah dengar? Ini merupakan pertama kali aku dengar. Musee Platinum Tokyo ini merupakan salon penanggalan bulu badan. Salon ini merupakan salon penanggalan bulu badan nombor satu di Jepun. Habis tu takkan nak pergi Jepun untuk dapatkan rawatan ni? Jangan risau, kat Malaysia pun ada beberapa cawangan Musee ni.


Musee Platinum Tokyo

MUSEE bermatlamat untuk menjadi salon penanggalan bulu No. 1 di Malaysia yang menawarkan perkhidmatan terbaik dalam penanggalan bulu roma. Dengan adanya 5 buah salon di lokasi-lokasi yang mudah didatangi orang, adalah cepat dan senang bagi anda untuk menemui salon MUSEE. Melalui rangkaian sebanyak 204 buah salon yang meliputi seluruh Asia, MUSEE berharap dapat memberi penjagaan rapi yang sama kepada lebih ramai wanita.
MUSEE menggunakan proses rawatan penanggalan bulu Smooth Skin Control Hair Removal™(S.S.C.™). Rawatan S.S.C.™ akan disempurnakan dengan lilin formulasi khas kami dan pendedahan kepada pancaran cahaya. Rawatan ini memberi kesan yang lebih memberangsangkan berbanding dengan krim melilin, penanggalan bulu secara laser atau penanggalan bulu IPL. Rawatan S.S.C.™ adalah lebih selamat, kurang menyakitkan dan lebih tahan lama. Perkhidmatan ini ditawarkan khusus untuk wanita sahaja.

Jenis Rawatan
Salon ini sebenarnya menawarkan penanggalan bulu untuk seluruh badan. Contohnya :-
  • Bawah lengan
  • Bawah lutut
  • Atas bibir
  • Dada
  • Perut
  • Pinggul

Lokasi Musee
fahrenheit88
Bukit Bintang
03-2110-6188

the Curve
Mutiara Damansara
03-7728-3988

The Gardens Mall
Mid Valley City
03-2287-3188

IOI City Mall
Putrajaya
03-8959-3888

Sunway Pyramid
Petaling Jaya
03-8800-8880

Sempena pembukaan cawangan di Sunway Pyramid, Musee telah mengadakan promosi yang tidak patut dilepaskan. Bukan cuma promosi tersebut, Musee juga turut membuat promosi sempena krismas dan tahun baru. Untuk maklumat lanjut boleh telefon nombor tertera atau melayari website www.musee-pla.com.my

Catat Ulasan (0)
Terbaru Lebih lama