Cash Out ChurpChurp #1

by - 9:46 PTG


Assalamualaikum

churpchurp

Dah lama aku buat akaun Churp Churp *dalam akhir tahun 2012* tapi ini baru kali pertama aku dapat cashout. Berkurun dapat la juga merasa duit Churp Churp ni. Memandangkan ni kali pertama, so aku pun rasa macam excited sikit la *sebab tu buat entri ni* Huahuahua. Yelaaa...benda pertama, benda baru. Sekarang ni tengah tunggu nak cashout 8share pulak. Harap lepas ni dapat la rezeki lagi. 


Nota Kecik : Churpchurp boleh tunai kat mana-mana bank kan?





You May Also Like

9 ulasan

  1. Asslmkm.. Seronoknya bila dpt cashout. Dh lma x aktif semua ni..
    Ceknya nti blh masuk mna2 akaun bnk..

    BalasPadam
  2. Lama dah tak aktif churp2 & 8share.. 8share dah tak ingat kata laluan.. Haih~~
    Rosmiza Ali Official Blog™

    BalasPadam
  3. Murah terus dimurahkan rezeki :)

    BalasPadam
  4. WUHUUUUUU...moga murah rezeki lagi...churp churp dgn nuffnang tak sama ke?

    BalasPadam
  5. sy baru daftar dengan churp2 nhe.. hehe

    BalasPadam