Raja Adsense
igkaboom

9

Assalamualaikum

churpchurp

Dah lama aku buat akaun Churp Churp *dalam akhir tahun 2012* tapi ini baru kali pertama aku dapat cashout. Berkurun dapat la juga merasa duit Churp Churp ni. Memandangkan ni kali pertama, so aku pun rasa macam excited sikit la *sebab tu buat entri ni* Huahuahua. Yelaaa...benda pertama, benda baru. Sekarang ni tengah tunggu nak cashout 8share pulak. Harap lepas ni dapat la rezeki lagi. 


Nota Kecik : Churpchurp boleh tunai kat mana-mana bank kan?









Comments
9 Comments

9 ulasan:

Tudung Si Comel