Tips Kurus Cepat Dan Berkesan

Tips Kurus Cepat Dan Berkesan | Berbadan besar atau ayat kasarnya gemuk ibarat mimpi ngeri bagi yang mengalaminya. Apabila mempunyai bentuk badan yang besar, pasti merasa kekurangan sehingga menyebabkan stress atau kemurungan. Untuk menyelesaikan masalah kegemukan ini, ada diantara anda mengambil keputusan untuk membeli produk kurus. Ya, anda berjaya untuk turunkan berat badan tapi anda perlu beli dan beli lagi produk itu untuk kekalkan berat yang ideal. Kenapa ya tidak menggunakan medium yang menjimatkan malah kekal berpanjangan, tidak perlu beli produk berkali-kali.

Tips Kurus

Selain daripada mengambil produk kurus, ada juga yang memilih untuk diet. Tetapi ramai dikalangan kita yang salah tanggapan. Mereka menganggap diet itu perlu berlapar. Pernah dengar orang cakap 'Nak menurunkan berat badan tidak perlu berlapar'. Habis itu kalau makan terus tak panggil diet pula kan. Sebenarnya ada diet yang tidak perlu berlapar iaitu diet atkins, malah dalam diet atkins ini anda dilarang untuk skip makan bila tiba waktunya.

Apakah Diet Atkins

Diet Atkins ialah sejenis corak pemakanan yang diperkenalkan oleh Dr. Robert C. Atkins untuk membantu seseorang individu untuk mengurangkan berat badan melalui konsep pembakaran karbohidrat dan lemak di dalam badan. Dr Atkin telah membuat kajian mengenai diet rendah karbohidrat dan mendapati mereka yang mengamalkan pemakanan kurang dalam karbohidrat tetapi tinggi dengan protein mampu menghilangkan berat badan yang berlebihan dan kekal dalam keadaan langsing seumur hidup.

Kelebihan Diet Atkins

  • Anda tidak perlu menahan lapar, malah anda perlu makan sehingga anda tidak berasa lapar
  • Atkins secara efektif akan mencari dan membakar lemak sebagai bahan tenaga, bukan lagi karbohidrat. Dan ia juga mampu membakar lemak dengan pantas
  • Pelan diet atkins sekaligus mampu memaksimumkan pembakaran lemak ketika anda di atas treadmill atau semasa bersenam.
  • Atkins adalah pelan diet paling seronok dan paling berkesan dalam usaha untuk menurunkan berat badan.
  • Atkins memantapkan jisim otot anda dan sekaligus memberikantubuh badan yang cergas dan tidak menggeleber.

Panduan Diet Atkins

Untuk lebih banyak panduan anda patut memiliki ebook Diet Atkins supaya anda dapat melakukan diet mengikut cara yang betul. Bagi yang betul-betul inginkan perubahan dalam hidup dan menutup mulut yang selama ini seringkali mengutuk, anda patut mengamalkan diet atkins mulai saat ini. Dapatkan Ebook Diet Atkins sekarang dan kembalilah hidup gembira macam orang lain. =)


Diet Atkins

Untuk maklumat lanjut dan dapatkan ebook ini, anda boleh ke link berikut :-



11 Ulasan

  1. dah ramai orang buat diet atkins ni :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang ramai dan kebanyakannya mengalami kesan yang positif

      Padam
  2. perkongsian yg menarik..nasib baik badan kita dah mantap n berketak-ketak..klu tak mmg nk beli la ebook ni..hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. untunglah badan dah berketak-ketak...hahaha, abg sado ni

      Padam
  3. Salam Hajar... moga dengan amalan diet Atkin, boleh membuat kita betul-betul slim. Mana-mana pembaca yang ingin diet yang betul bolehlah dapatkan ebook ini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. wasalam..betul tu, kena dapatkan ebook diet atkins untuk panduan yang betul

      Padam
  4. Ena tak boleh diet atkins ni.. dah cuba ikut tips2 yang betul tapi lepas tu, kepala rasa something... badan lemah jee

    BalasPadam
  5. Eh, diet ini ke yang ada dalam reading comprehension hari tu.. hehe.. teringin nak try juga ^^

    BalasPadam
  6. berazam jugak nak start betdiet atkins... azam jer la..

    BalasPadam
Catat Ulasan
Terbaru Lebih lama