Raja Adsense
igkaboom

6
Gyoomi Prowhite Collagen

Gyoomi Prowhite Collagen keluaran Asyna merupakan produk kecantikan berasaskan serbuk minuman berperisa berry untuk pencerahan, khas untuk wanita bekerjaya. Bukan cuma wanita tetapi lelaki juga boleh menggunakan produk ini untuk mendapatkan kulit yang bersih, cantik dan cerah. Jika dibandingkan dengan produk lain, Asyna™ Gyoomi Prowhite3G L-Glutathione Collagen mempunyai formula kandungan yang terbaik dan dirumus khusus untuk menyelesaikan masalah anda dengan lebih efektif. 

Anda tahu tak kekurangan kologen boleh menyebabkan :-
  • Bahagian bawah mata menjadi lebam
  • Kulit tidak bermaya dan kelihatan kusam
  • Hilang seri wajah
  • Kulit mula kendur dan kelihatan tua dari usia
  • Wujud pigmentasi kulit
  • Sakit pada sendi, otot dan tendon
  • Cepat berasa letih dan lesu
  • Susah bangun tidur
  • Pengaliran darah dalam tubuh tidak lancar
  • Mudah lupa
  • Jarak penglihatan semakin kurang
  • Masalah jerawat
  • Rambut tidak bermaya
Sebenarnya tak sangka kan, masalah-masalah remeh seperti diatas adalah disebabkan kekurangan kologen. Jadi dengan adanya produk kologen seperti Gyoomi Prowhite Collagen, masalah itu dapat diselesaikan. InsyaAllah.

Kandungan Gyoomi Prowhite Collagen

  • Bovine Collagen 
  • Ekstrak rumpai laut
  • L-Glutathione
  • Co-Q10
  • Epal stemcell
  • Ekstrak delima
  • Ekstrak tomato
  • Manggis
  • Goji
  • Acai berry
  • Aloe vera
  • Vitamin C
  • Stevia
Kandungan yang terkandung di dalam Gyoomi Prowhite Collagen akan membantu melambatkan proses penuaan, kulit lebih cerah, mengekalkan kelembapan serta menganjalkan kulit dan memperbaiki masalah-masalah kulit seperti jerawat, jeragat dan bintik hitam dengan berkesan. Selain daripada menjaga kecantikan, penjagaan kesihatan juga dapat diseimbangkan dengan menggunakan produk ini. 

Dengan khasiat yang terkandung didalamnya, ia akan membantu mencegah dari penyakit kritikal seperti darah tinggi, kencing manis dan penyakit jantung. Ia juga dapat membantu meningkatkan sistem imun semulajadi dalam tubuh badan, memberi tenaga tambahan dengan pantas, memperbaiki sistem saluran darah yang boleh menyebabkan stroke, mengurangkan kadar kolestrol dan gula didalam darah, mengingkatkan nutrisi sendi dan tulang, membaiki kualiti tidur dan memperbaiki sistem pencernaan

Gyoomi Prowhite Collagen

Dulu kulit saya kusam, berjerawat dan tidak bertenaga. Bermacam-macam produk telah saya gunakan. Tetapi sejak saya diperkenalkan dengan Gyoomi GlowWhite Collagen keluaran Asyna™ Beaute Life, Saya kelihatan bertambah cerah, bertenaga dan yakin dengan penampilan saya pada hari ini

Dia dah. Anda bila lagi?
Dapatkan Gyoomi Prowhite Collagen dan lagi maklumat lanjut disini -> Asyna™ Gyoomi Prowhite3G L-Glutathione Collagen







Comments
6 Comments

6 ulasan:

  1. first time tengok produk ni. ^^

    BalasPadam
  2. mmm no comment ... :)

    blogwalking here..#nuffnangclick #happy blogging #shukranzahari.blogspot.com

    BalasPadam
  3. wow! macam sedap jeee tengok.. Nak try la nanti...

    BalasPadam
    Balasan
    1. tengok dah macam sedap..kalau cuba sendiri mesti bertambah tambah sedap, hehe

      Padam

Tudung Si Comel