Ranking Alexa #1


Ini kali pertama aku buat entri pasal ranking alexa ni. Ranking ni kadang-kadang ada naik, ada turun. Agak susah jugak nak kekal ranking ni. Aku baru je 2 hari tak buka dan update blog, dah merosot ranking dia. 

alexa rank

Kira ok la ranking ni untuk newbie macam aku. Hiksss











2 Ulasan

  1. Boleh kejar lg tu... (≧∇≦)/

    BalasPadam
  2. saja mai singgah sini selamat menyambut ramadhan yang ke 26 semoga anda semua sihat sejahtera hendaknya ;-) datang dari Blog MiaLiana

    BalasPadam
Catat Ulasan
Terbaru Lebih lama