Raja Adsense
igkaboom

11:47 PTG
1
Lelaki



Lelaki Yang Terlalu Cepat Kata Suka
Baru kenal cepat je cakap suka. Nak couple. Nak tunang. Nak kawin. Eh eh eh... Sampai rasa macam "Lelaki ni terdesak sangat ke?" Mohon angkat kaki cepat ye. Lelaki macam ni terlalu gopoh. Dan cepat jatuh hati. Nak ke lelaki yang jenis gopoh-gopoh buat keputusan? Nak ke lelaki yang cepat jatuh hati pada perempuan lain jugak? Kalau awal-awal dah macam tu? Buat apa tunggu lagi?

Lelaki Yang Suka-Suka
Lelaki yang menunjukkan ciri-ciri seorang teman lelaki. Tunjuk jeles dan beri perhatian yang lebih. Sebijik macam teman lelaki. Bila di tanya kenapa buat macam tu?
"Saja je" "Saya memang macam ni,"
"Tak ada apa-apa,"
Mohon hindari jauh-jauh. Sebelum korang semakin jatuh hati. Dan akhirnya diorang cakap.... "Awak salah faham ni........" and then terus senyap tanpa khabar. Siapa yang sakit nanti??? Perempuan jugak..

Lelaki @#*&+$!!
Tak tau kenapa wujud lelaki macam ni. Kadang-kadang belum ada ikatan yang sah lagi. Macam-macam yang dia mintak dari perempuan. Mintak duit la... Mintak dara la...Mintak layan nafsu la.. Selalu tabur janji-janji manis dan palsu. Senang je nak tau palsu ke tak. Kalau cakap je lebih tapi habuk pun tarak !!






Comments
1 Comments

1 ulasan:

  1. Masa tu dia yang nak kenal....ingtkan untuk kerja.....n then janji nak jadikan istri la ape la....dah sayangkan dia...dia yamg hilang....kata ade masalah family la ape....hummm 2016 ni memang x lha nak sentuh bab cinta dah penat

    BalasPadam

Tudung Si Comel