Raja Adsense
igkaboom

6
Bisnes Baju Kurung | Baju kurung merupakan pakaian tradisional orang melayu. Tapi itu dulu, sekarang ini jangan hairan kalau kita lihat orang bukan melayu pun memakai baju kurung. Zaman aku study dulu, ramai orang bukan melayu terutamanya cina yang suka sangat pakai baju kurung. Nampak ayu aje, takde kekok langsung aku tengok, haha. Kita sudah tahu baju kurung ini sememangnya mendapat permintaan setiap masa kerana baju kurung ini akan dipakai untuk harian malah ada yang memakai baju kurung semasa pernikahan atau pertunangan.

 Bisnes Baju Kurung

Selain kuih raya, permintaan baju kurung semakin bertambah apabila tibanya musim perayaan. Baju kurung ini banyak jenis, baju kurung moden, baju kurung pahang, baju kurung kedah dan beberapa jenis lagi. Lepas dicantikkan, letak lace atau manik sesuai sangatlah untuk pernikahan.

Nak berbisnes tapi tak pandai menjahit? Jangan risau, anda boleh belajar menjahit dengan panduan ini - Panduan Menjahit Pelbagai Jenis Baju.


 Bisnes Baju Kurung

Sebenarnya menjual atau buat bisnes baju kurung ini dapat memperoleh keuntungan sehingga seratus peratus. Ya, apa yang aku katakan ini memang benar. Anda tidak perlu membuat kerja-kerja menjahit baju kurung tetapi hanya perlu fokus pada jualan sahaja.

Bagaimana cara untuk buat bisnes baju kurung tanpa perlu menjahit? Aku ingin kongsikan satu panduan iaitu panduan Buat Duit Dengan Bisnes Baju Kurung. Dalam panduan ini, anda akan diajar macam mana cara sebenar menjalankan bisnes baju kurung tanpa memerlukan kepandaiaan dalam jahitan, tanpa perlu menjahit serta tidak memerlukan modal yang banyak. Sebenarnya tak yakin juga ada bisnes baju kurung tanpa perlu menjahit dan sediakan baju kurung.

 Bisnes Baju Kurung

Mungkin bisnes baju kurung ini bukan sesuatu yang baru bagi anda. Tetapi dalam panduan ini, anda akan mengetahui cara menjalankan bisnes baju kurung lain dari yang lain. Seperti yang aku katakan awal tadi, panduan ini akan mendedahkan cara bisnes baju kurung tanpa menjahit serta tidak perlukan kepandaian dalam jahitan. Yang bagusnya mengenai panduan ini adalah anda akan didedahkan langkah-langkah memulakan bisnes baju kurung dari awal sampai akhir. Boleh dikatakan kalau anda tidak pandai berbisnes pun, dengan panduan ini anda boleh memulakan bisnes baju kurung.

Kalau sesiapa berminat ingin memulakan bisnes baju kurung, boleh dapatkan panduan ini. - Buat Duit Dengan Bisnes Baju Kurung













Comments
6 Comments

6 ulasan:

  1. sy tag akak .. :)

    http://isyapurple.blogspot.com/2014/05/liebster-award.html

    BalasPadam
  2. Salam ukhwah, singgah sini jalan-jalan blogwalking sambil cari kawan blogger.. salam perkenalan, salam ceria dari MyCherita

    BalasPadam
  3. bisnes baju kurung memang masyuk sangat :)

    BalasPadam
  4. Modul yang sangat bagus sebagai permulaan nak buat bisnes baju kurung. Bisnes baju kurung ada permintaan yang tinggi khususnya di musim perayaan. Sape yang nak buat bisnes baju kurung kena tahu Senarai baju kurung yang pasti untung. Modul ni boleh dirujuk berkali-kali sampai faham.

    BalasPadam

Tudung Si Comel