Raja Adsense
igkaboom

1
Buat duit dari rumah? Berapa ramai yang percaya kita sememangnya boleh menjana pendapatan hanya bekerja di rumah. Mungkin masih ramai yang ragu-ragu dan tidak ramai yang yakin dengan duduk di rumah boleh buat duit. Kerja dari rumah macam-macam jenis boleh buat. Contoh yang paling senang adalah berniaga online.

Kerja Dari Rumah Jobdirumah

Banyak produk yang korang boleh berniaga, produk kecantikan, baju, makanan atau kuih. Kalau korang belum ada produk sendiri, korang boleh menjadi dropship dulu. Nak jadi dropship tidak memerlukan sebarang modal tapi mestilah mempunyai pengetahuan dan ilmu dalam dropship. Nak jadi master dropship bukan mustahil jika korang pandai dalam memasarkan produk.

Selain daripada berniaga online, ada lagi kerja yang tidak perlu memasarkan produk. Yelah, kalau bab memasarkan produk mungkin ada yang cakap
"Alaa, susah lah nak promote produk kat orang"
"Tak pandai, tak tahu macam mana nak promote"
"Dah promote tapi tiada orang nak beli"
Aku nak ceritakan macam mana cara nak kerja dari rumah tapi tidak perlu memasarkan produk. Maksudnya benda yang aku nak cakap ni bukan kerja berniaga, ia adalah pekerjaan dari rumah iaitu Jobdirumah. 


Kerja Dari Rumah Jobdirumah

Kenali Jobdirumah

Jobdirumah.com merupakan penyedia khidmat latihan asas dan sumber pekerjaan kepada yang berminat. Perkhidmatan yang disediakan adalah panduan dalam bentuk penerangan bertulis dan video tutorial tentang bagaimana, macam mana cara, dan di mana hendak mencari kerja di rumah dari sumber - sumber yang betul. Untuk kemudahan ahli, Jobdirumah.com akan menolong mencari kekosongan baru dan dihantar terus ke email setiap pagi secara percuma. Jika ada kerja yang ahli fikirkan sesuai dengan kemahiran, ahli boleh buat permohonan kepada majikan 

Kerja Dari Rumah Jobdirumah

Kerja Dari Rumah Jobdirumah
Contoh kerja yang bakal diterima

Cara Mohon Kerja Melalui Jobdirumah

Untuk memohon kerja seperti di atas korang perlu membayar pendaftaran sebanyak RM50. Mesti ada yang berfikir, kenapa perlu bayar pendaftaran sebanyak RM50? Nak cari kerja perlu bayar ke?Rugilah kalau tak dapat kerja kan. Cuba korang fikir, sebelum ni korang pergi temuduga ingat tak keluarkan duit ke? Salah, mungkin korang tak nampak sebelum temuduga, korang print resume, buat gambar pasport, isi minyak kenderaan. Semua itu duit kan? Korang perlu keluarkan duit untuk pergi ke temuduga yang belum tentu korang dapat kerja tu. Dah faham sekarang kenapa perlunya pendaftaran sebanyak RM50?

Kelebihan Berdaftar Jobdirumah

Sebagai ahli berdaftar, korang akan mendapat:-
  • Penerangan bertulis secara online tentang di mana, cara apa dan bagaimana mendapatkan kerja di rumah dengan majikan dan agensi.
  • Maklumat asas perkara yang perlu di sediakan sebelum membuat permohonan kerja pada majikan dan agensi.
  • Video tutorial cara membuat permohonan kerja – kerja yang ahli fikir sesuai dengan kelayakan dan kemahiran mereka.
  • Tip – tip serta cara untuk mendapatkan dan mencari kerja di rumah sebenar yang tidak bersangkut paut dengan sebarang jenis perniagan online.
  • Carian terus ke laman iklan pekerjaan kami pada lebih 10,000 kekosongan terkini dalam satu – satu masa daripada majikan & agensi di seluruh dunia dengan percuma.
  • Kemas kini senarai tawaran kekosongan terkini dari majikan dan agensi – agensi secara percuma setiap hari.

Bagi yang berminat nak membuat pekerjaan melalui Jobdirumah, Boleh daftar, lakukan pembayaran, dan lagi maklumat lanjut di Jobdirumah





Comments
1 Comments

1 ulasan:

  1. Peluang baik utk yang mencari pendapatan sampingan. Boleh ikut kesesuaian masa kita di rumah.

    BalasPadam

Tudung Si Comel