Raja Adsense
igkaboom
Ephyra

Telekung Reehans Pilihan Muslimah - Ada di antara kita yang menjadikan telekung sebagai hantaran atau sebagai hadiah untuk insan tersayang. Telekung solat yang selesa pastinya mahu dimiliki oleh semua muslimah. Pemilihan telekung amatlah penting untuk memastikan ia berkualiti dan selesa supaya si pemakai dapat beribadah dengan khusyuk.

Aku ingin memperkenalkan satu jenama eksklusif iaitu Reehans Telekung. Jenama Reehans Telekung merupakan keluaran bumiputra muslim yang mana penghasilannya mengambil masa yang agak lama untuk direalisasikan kerana dihasilkan dengan teliti bagi memastikan kualiti yang terbaik bagi setiap pemilik. Telekung ini menjadi pilihan muslimah kerana ia direka untuk memenuhi keperluan muslimah moden yang ingin menggunakan pakaian solat yang lebih praktikal dan selesa, sesuai dengan taglinenya "Ibadah Selesa, In Sha Allah Hidup Ceria". 


Telekung Reehans Pilihan Muslimah

Fesyen Telekung Terkini

Disebabkan kita sebagai manusia yang suka berfesyen, telekung juga tidak ketinggalan untuk up to date dengan trend semasa. Kalau dahulu cuma telekung plain yang berwarna putih, sekarang ini sudah ada yang berwarna-warni dan bercorak.

Seiring dengan perkembangan, Reehans Telekung juga turut menawarkan telekung yang menarik, pastinya berkualiti dan menjadi pilihan muslimah masa kini.

Koleksi Telekung Reehans

Reehans Telekung mempunyai 3 koleksi iaitu :-
  • Telekung Reehans Balqis
  • Telekung Reehans Nur
  • Telekung Reehans Rania
Ketiga-tiga koleksi ini mempunyai keistimewaan tersendiri yang pastinya dapat menarik minat anda untuk menjadi salah seorang penggunanya. 

Telekung Reehans Balqis

Telekung Reehans Pilihan Muslimah

Telekung Reehans Balqis yang bermotifkan corak bunga didatangi dengan pelbagai pilihan warna yang menarik. Dengan menggunakan material English Cotton, pasti anda akan berpuas hati kerana kain jenis ini tidak berbulu selepas dibasuh berkali-kali. Walaupun mempunyai ketebalan kain yang sederhana, ia tidak jarang dan sejuk dipakai. Jadi para muslimah dapat beribadat dengan selesa. 

Telekung Reehans Nur

Telekung Reehans Pilihan Muslimah

Bagi anda yang tidak mahu terlalu menarik perhatian, Telekung Reehans Nur amat sesuai kerana ia tidak bercorak dan mempunyai koleksi warna yang agak lembut. Diperbuat daripada material Italian Valentro yang berkualiti yang sangat sejuk dan terasa lembut apabila dipakai.

Telekung Reehans Rania

Telekung Reehans Pilihan Muslimah

Telekung Reehans Rania pula sama sahaja dengan Reehans Nur, yang membezakannya adalah Reehans Nur mempunyai ropol dibahagian bawah telekung manakala Reehans Rania pula tidak mempunyai ropol. Antara ketiga-tiga koleksi ini, aku lebih menyukai telekung Reehans Rania kerana rekaannya ringkas dan warnanya pula tidak terlalu menonjol. Jadi tak perlu risau, koleksi telekung Reehans tidak akan menganggu tumpuan jemaah lain.

Rekaan Telekung Reehans unik sebenarnya kerana ia merupakan telekung jubah yang jarang aku lihat. Kebanyakannya aku lihat telekung yang disertakan dengan kain. Kalau jubah seperti ini akan lebih memudahkan dan memberi keselesaan kepada para muslimah untuk beribadat. Memang kena sangat dengan  tagline yang digunakan " Ibadah Selesa, In Sha Allah Hidup Ceria". 

Bagi anda yang ingin dapatkan info lanjut dan berminat untuk mendapatkan Telekung Reehans ini boleh berbuat demikian dengan menghubungi :-

Telekung Reehans Pilihan Muslimah
WhatsApp/Tel: +6011-14481591
Email: reehanstelekung@gmail.com
Facebook: Reehans Telekung
Website: www.reehans.com







Kontest Telekung Reehans Pilihan Muslimah dianjurkan oleh HasrulHassan.com, ditaja utama oleh Reehans Telekung Muslimah Eksklusif Istimewa serta tajaan bersama Lyssa Faizureen, Pakej Percutian Murah, serta Cheap and Budget Car Rental Kuala Lumpur









Comments
18 Comments

18 ulasan:

  1. Macam2 dah stail telekung skang ye.. Macam2 ado.. ^_^
    RosmizaAli.Com

    BalasPadam
  2. Artikel yang menarik, tersusun dan mudah menarik perhatian pembaca. Tahniah. Suksess selalu..;)

    BalasPadam
  3. Cantiknyaaa telekong yang dijual.. ni nak pergi grab satu ni...

    BalasPadam
  4. Salam buat Hajar.... moga sejahtera.... Kita akui trend telekung terkini ada pelbagai corak menarik dan beraneka warna. Sudah tentu Reehans Telekung turut mempunyai fesyen moden terkini. Telekung Reehans Pilihan Muslimah menjadi satu keperlu buat semua kaum muslimah untuk memilikinya.

    Semoga berjaya buat Hajar dalam kontest SEO ini... Insya Aalah

    BalasPadam
  5. semoga berjaya dalam kontest ini nanti..

    BalasPadam
  6. PG suker warna pink :)
    good luck hajar! :)

    BalasPadam
  7. Tahniah. Artikel telekung reehans ini cukup rempah ratusnya. Semoga ada rezeki untuk menang.

    BalasPadam
  8. Saya suka telekung balqis tu. nampak cantik sangat. senang pulak tu nak pakai sebab sehelai je. Memang kena sangat dengan ayat Telekung Reehans Pilihan Muslimah tu

    BalasPadam
  9. As-Salam. Terima kasih kerana sudi menjayakan kontest ini.
    Saya terima entri penyertaan ini, semoga berjaya.

    www.hasrulhassan.com

    BalasPadam
  10. Telekung ni memang tiada kain ye sebab nampak labuh je sampai ke bawah kaki..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ini telekung jubah, memang takde kain pun

      Padam
  11. salam, BW here :)
    inovasi telekung yg sgt memudahkan kaum hawa utk beribadah
    semoga berjaya!

    BalasPadam

Tudung Si Comel