Komisen Ketujuh Ashadee.com

Tak sangka masih dapat lagi komisen dari Ashadee. Yelah, sekarang ni perangai malas makin menjadi-jadi pulak. Malas nak buka blog, malas nak buat entri, malas nak promosi. Ya Allah bila nak rajin banyak ni. Jangan ikut perangai aku sekarang ni ye. Agaknya kena pergi vacation kejap, cari environment baru. Lepas tu baru dapat mood rajin. Kadang-kadang kalau mengadap benda sama bosan juga, rasa macam tak berkembang minda. Muehehehe.

Komisen Ketujuh Ashadee.com


Komisen Ashadee


Bina Laman Web Affiliate Yang Power

Kalau nak mendapat komisen affiliate dengan 'lebat', anda patut mempunyai laman web khas khusus untuk affiliate. Kalau nak bina laman web affiliate yang power tanpa perlu buang masa dengan hal-hal teknikal agak rumit. Takda ke yang mudah? Ada, jawapannya dengan Nichify

Nichify ini di cipta bagi memudahkan mereka yang tiada pengetahuan dalam hal teknikal untuk memiliki satu web affiliate yang power. Paling penting ia dapat memudahkan untuk menjana pendapatan menerusi program affiliate kerana 80% kerja membina laman web telah diselesaikan dengan bantuan nichify.

sistem nichify

Sistem Nichify akan membantu anda menjimatkan masa yang banyak kerana anda tidak lagi perlu melakukan perkara-perkara yang susah seperti membina website affiliate, belajar SEO, memasukkan skrip Facebook dan alat media sosial, dan juga mengintegrasikan sistem pemasaran emel.

sistem nichify
Kelebihan antara Wordpress dan Nichify

Anda boleh bandingkan sendiri bagaimana nichify boleh menjimatkan sehingga lebih dari RM 3,200.

Perkara Penting Sebelum Menggunakan Nichify

Walau sehebat mana nichify ini, anda tetap perlu melakukan sedikit kerja. Tidak banyak, hanya 2 perkara yang anda perlu sediakan sebelum menggunakan nichify iaitu :-
  1. Pilih tajuk untuk blog atau website anda
  2. Isi kandungan artikel

Dah sediakan 2 perkara ini, boleh dapatkan sistem nichify di link berikut : Bina Laman Web Affiliate Yang Power







Catat Ulasan (0)
Terbaru Lebih lama