Peluang Untuk Menjadi Pelakon

Assalamualaikum
Bismillahhirrahmanirrahim

Anda mahu menjadi seorang pelakon? Cepat ! Jangan lepaskan peluang ini.

Sebelum ini Nil yang juga seorang blogger ada menggembar gemburkan di blognya mengenai hal ini. Nak jadi pelakon? Mudah ja. Boleh berhubung dengan Abang Rizalwan Ramli. Jangan lepaskan peluang anda. Rebutlah peluang untuk menjadi seorang pelakon yang berilmu. Terbuka kepada pelbagai kaum bangsa dan peringkat usia. 

Dengan daftar penyertaan yang berpatutan selain bertujuan mencari pelakon-pelakon baru yang berbakat untuk projek drama dan filem terbitan 2606 Skyline Pictures Sdn. Bhd. Hubungi Nil dan nama yg tertera untuk keterangan lanjut. Cepat sebelum terlambat! Nanti rugi wooo. Nak dapatkan borang dan cara pembayaran boleh contact Rizalwan Ramli sekiranya dalam KL. Mungkin lagi mudah untuk penghantaran borang terus, boleh bayar sekali. Sekiranya tinggal di luar KL, boleh PM Nil atau Rizalwan Ramli untuk dapatkan maklumat cara pembayaran ke dalam bengkel lakonan smile emoticon. Terima kasih.

Alhamdulillah, berita baik! Dimaklumkan oleh Producer saya yang berada di Abu Dhabi mengesahkan penyertaan Guru Vocal AF iaitu Puan Siti Hajar akan turut berkongsi ilmu di kelas Bengkel Lakonan bergandingan dengan abang Azhar Sulaiman dan abang Aziz M. Osman. Inbox saya kepada mereka yg mahukan borang penyertaan.Terima kasih.
                                                                                                                - Rizalwan Ramli -


Bengkel Lakonan
 

Bengkel Lakonan
Kalau korang tinggal di KL mungkin mudah kalau borang terus dihantar terus kepada anda. Dan bukan calang calang orang yang ke rumah anda. Rizalwan ramli adalah seorang pelakon dan juga penulis skrip tv. Dan paling penting korang mungkin ada perwatakan yang menarik untuk dibawa ke dalam industri perfileman. Heroin yang selalu dikatakan. Cepatlah hero dan heroin! Sekiranya dalam KL lebih mudah. Jika anda di luar dari KL,  boleh buat pembayaran secara bank in.

Nak join bengkel lakonan? Boleh bank in bayaran pendaftaran ke akaun production MAYBANK 512884064742 mms atau whatsapp resit sebagai bukti  pembayarn kepada abang Nil, Rizalwan Ramli. 

Sekiranya takut sebarang kesilapan atau ada masalah boleh tanya Nil sendiri di :-
Nombor Telefon Rizalwan Ramli : 0193722420

p/s Terus call kerana ia adalah terhad. Dapatkan borang dan buat pembayaran segera. Semoga bejaya.





1 Ulasan

Catat Ulasan
Terbaru Lebih lama